Min morgon var inte särskilt lyckad. Var helt inställd på att min föreläsning började 10.15 eftersom den har gjort det hela terminen men en halvtimme innan inse jag att den började 9.15. Blev en aning trött och även om jag kunde ha åkt och kommit sent bestämde jag mig för att stanna hemma och plugga och sedan äta lunch innan jag åkte till skolan för eftermiddagens föreläsning.

Nu på kvällen har jag gjort något jag inte gjort på kanske ett halvår. Jag var och gymmade med Emelie och jag känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Men jag klagar inte, träningsvärken är bara bevis på att man har gjort något bra.

Nu ska jag titta på Champions League och hoppas att Malmö gör en bra match. Tycker det är superkul att ett svensk lag är tillbaka i de stora turneringarna. 

 
 
 
 

1 kommentarer

emmy

17 Sep 2014 00:38

åååh satan vilka snygga skor!!!!

Kommentera

Publiceras ej